Únor 2011

Jsi lenoch?...TO NEVADÍ!!!!!

7. února 2011 v 17:00 | Martzinka_S |  Hýbej se!!!

Cvičení pro lenochy

cvičení
aktualizováno 14.01.2011, 15:55
|
Krasna.cz
Jsi ráda, když přetrpíš tělák ve škole a víc už se ti hýbat nechce. Jenže co když potřebuješ shodit nějaké to kilo a být víc fit? Vyzkoušej jednoduché cviky i pro největší lenochy.
Nechce se ti táhnout se někam do fitka? Cvičit můžeš i v pohodlí domova. A někdy to ani nemusí vypadat jako cvičení.

Do schodů
Bydlíš v paneláku a jezdíš pohodlně výtahem? Ignoruj ho a začni chodit po schodech. Hezky se u toho narovnej a ne že budeš brát schody po dvou. Jestli neseš tašky s nákupem, rozpaž za chůze ruce i s nákladem a vydrž tak co nejdéle. Posílíš nohy a ruce naráz.

Posaď se

Trávíš denně hodiny na počítači? Zkus vyměnit židli za velký míč. Budeš na něm muset trochu balancovat a podvědomě tak budeš držet tělo zpevněné. Protáhneš i svaly, o kterých ani nevíš.

pilates
Cvičení, při kterém se leží? Sen všech lenochů. (Foto: Jindřich Kodíček)

Zboxuj ho
Naštval tě učitel, blbeček od vás ze třídy nebo tvůj kluk? V duchu si ho představ a uštědři mu pár pěkných boxerských ran. Nepodváděj, pořádně ruce natahuj před sebe a přitahuj zas až zpátky k hrudníku. Posílíš si ruce a ještě se zbavíš negativních emocí.

Chce to švih
Skoč si do sportu nebo do hračkářství pro švihadlo a doma si ho dej na viditelné místo. Když budeš mít chvilku, popadni ho a alespoň pět minut skákej. Skvěle se při tom zahřeješ, prokrvíš a zbavíš případné únavy.

Pusť si hudbu

Chystáš se uklidit si v pokojíčku? Pusť si k tomu hudbu. Nejenom, že uklízení nebude taková otrava, ale budeš se hýbat do rytmu a tančit po pokoji. Takhle ses při utírání prachu určitě ještě nezapotila. Ale taky nespálila tolik kalorií.

Zvládneš i cestu do nějakého fitness studia? Tím líp! Otevírá se ti celá řada dalších možností.

Vacushape BB Studio
Vacushape je vylepšený běžící pás, který tě zbaví faldíčků i celulitidy. (Foto: Oficiální zdroj)

Vacushape
A tomhle přístroji už jsi možná slyšela. Je to takový plastový zvon, ve kterém stojíš zavřená od pasu dolů. Vytvoří se v něm podtlak, který zefektivňuje tvé cvičení. Ale ty sama musíš taky něco dělat, Vacushape necvičí místo tebe. Uvnitř něj je klasický běžící pás, na kterém si nastavíš sklon a rychlost a pěkně šlapeš. Díky podtlaku se ti lépe prokrvuje podkoží, takže se odbourává tuk v problematických partiích i celulitida.

Pilates
Cvičení pilates vzniklo vlastně jako série léčebných cviků. Takže jestli tě od počítače věčně bolí v zádech a za krkem, je tohle ta pravá volba pro tebe. Na rozdíl od aerobiku tu nepropotíš triko, všechny cviky se provádí pomalu a dost často vleže.

Jóga
Podobně jako pilates je i jóga, bereme-li ji jen z fitness pohledu, typem cvičení, který se zaměřuje hlavně na protažení. Hodně se při ní soustředíš na dech a na výdrž v extrémním protažení. Zkus pár lekcí a jestli pro tebe budou moc pomalé, zapiš se na dynamic nebo power jógu. Tam už triko propotíš určitě, protože základní jógové pozice se tu cvičí o dost svižněji.

Malé ale...----KALORICKÉ!!!!!!

4. února 2011 v 20:00 | Martzinka_S |  Kaloričtí NE-přátelé

Malé svačinky, které ničí figuru!

Obří hamburger
aktualizováno 17.01.2011, 14:12
|
Krasna.cz
Tváří se jako nevinné dobroty, které mlsáš, když je do oběda ještě daleko, nebo když potřebuješ večer zaplácnout žaludek. Ze kterých se ti nejvíc dělají špeky na břiše?
Odborníci přes výživu radí jíst pětkrát denně. To znamená, že kromě tří hlavních jídel bys na dopoledne a odpoledne měla zařadit menší svačinku. Než mávneš rukou, že to přece víš a zakousneš se do oblíbené čokoládové tyčinky nebo porce hranolků, brzdi. Tahle malá sváča by totiž mohla s tvojí postavou napáchat pěkné zlo.

Müsli tyčinka
Zdravá pochoutka, kterou se nemusíš bát zbaštit? Chyba. Jestli sáhneš po tyčince obalené čokoládou, která v sobě má navíc ještě ovoce, můžeš schlamstnout pěknou porci kalorií. Některé mají totiž až 2000 kJ/100 g.

Cheesburger
Stavíš se cestou ze školy ve fastfoodu pro cheesburger a slupneš ho jako nic? Tělo ale právě teď dostalo 1256 kJ. Jestli chceš stejné množství energie i vydat, měla bys přibližně hodinu jezdit na bruslích, nebo 45 minut běhat.

Krémy a pudinky
Jogurt, pudink nebo krém, není to jedno? Není! Když sáhneš po bílém jogurtu, například Activii, máš v ruce svačinku, která obsahuje 292 kJ/100 g. Pozor ale na různé tvarohové a smetanové krémy. Třeba vanilkový Pribináček obsahuje 1020 kJ/100 g. Kromě vysoké energetické hodnoty má i mnohem vyšší obsah tuku a cukru.

káva
Vypadá lákavě, že? Budeš si ale muset jít na hodinu zaběhat, abys vydala stejně energie, jako z něj přijmeš. (Foto: tchibo.cz)

Milkshake
Je v něm mléko, takže musí být zdravý. Jistě, ale jedině, když si ho uděláš sama doma z čerstvého mléka a ovoce a nepřidáš do něj žádný cukr. Když si ale skočíš do McDonaldu na velký vanilkový shake, připrav se na 3412 Kj. Pro srovnání: kvalitní oběd by neměl mít víc než 1800 kJ a ty jsi právě vysrkla téměř dvojnásobek. Už chápeš, kde se berou ty faldíčky na břiše?

Café Latté
Skočíte si s kamarádkou po škole "zašopovat" a se svými úlovky se usadíte v kavárně s milovaným Cafe Latte. Víš ale, že 100 g tohohle nápoje znamená 1700 kJ? Určitě si k němu chceš dát ještě dortík?

Croissant
Šátečky, koblihy, buchty s povidly, croisanty... Můžeš se po sladkém jenom utlouct a dopolední svačinku řešíš právě nějakým sladkým pečivem? Víš ale, že obsahuje zhruba 1500 kJ?Navíc je to jen samý tuk a cukr.

Čím to nahradit? Tady máš pár tipů na zdravější svačinku.

Malá hrst oříšků - obsahují prospěšné nenasycené rostlinné tuky a rychle ti dodají energii. Ber ale jen ty přírodní, nikoli solené, pražené, nebo máčené v čokoládě.

Ovoce - lepší je jíst ho dopoledne, ovoce a zeleniny není rozhodně nikdy dost.

Zelenina nakrájená na kousky - namixuj si třeba mrkev, papriku, kedlubny a ředkvičky. Tahle barevná mozaika ti zachutná a bude pěkná i pro oko.

Jogurt - ideálně bílý, ale ani ochuceným ovocem nic nezkazíš.

Jogurtový nápoj - ideální, když nemáš čas se zastavit a sníst si jídlo někde v klidu.

Celozrnné pečivo s domácí pomazánkou - jestli máš čas si ráno připravit svačinu s sebou, oceníš tuhle dobrotu, když je do oběda ještě daleko.



Francouzký cop----krok za krokem :)

4. února 2011 v 18:47 | Martzinka_s |  Vlasy

                                                            Francouzský cop krok za krokem

Máš dlouhé vlasy a ráda střídáš různé úpravy? Podívej se na tomto videu, jak se zaplétá klasický francouzský cop - krok za krokem. Zvládneš to i sama!
Francouzský cop patří dnes již mezi klasiku v úpravě dlouhých vlasů. Vytvořit tento účes je sice trošku složitější než když jen vlasy klasicky spletete do tří pramenů, ale výsledek je krásný a efektní. Účes vypadá elegantně a rozhodně se vyplatí do něj investovat čas. A s troškou cviku to zvládneš i sama bez pomoci, stejně jako holka na videu. Tak směle do toho!:)



Udělej si účes jako Robert Pattison!!!

4. února 2011 v 18:38 | Martzinka_s |  Boys:)
Docela dobrá rada pro kluky :DD

Chceš vypadat jako star ságy Twilight Robert Pattinson? Víme, jak na to...
Že jeho účes vypadá, jakoby právě vstal z postele, kde se tři dny léčil s chřipkou? To je jen image! Rob dobře ví, že rebelský look je sexy a holky na něj letí! Máme pár tipů, jak si upravit vlasy jako on:
                  
Obtížnost: jednoduché
Délka přípravy: 15 minut
Co budeš potřebovat: gel, lak, fén, malý kulatý kartáč


Krok 1
Máš čtvercový, oválný nebo hranatý obličej? Je to jedno! Tenhle typ účesu sedí všem tvarům. Co je ale důležité, je tvrdost tvých vlasů. Čím jemnější jsou, tím je to pro tenhle účes lepší. Jestli je tvá hřívá tvrdá a hrubá, nejspíš ti Robův účes držet nebude! Další nezbytností je délka tvých vlasů, musí být nahoře delší než po stranách.

Krok 2

Vezmi trochu gelu, rozetři ho mezi dlaněmi a začni nanášet na hlavu. Gel nanášej prsty na jednotlivé prameny od kořínků vlasů ke konečkům. V žádném případě nesmíš přejíždět celou dlaní po hlavě, to bys své vlasy akorát ulízal. Naopak snaž se jednotlivé premeny formovat tak, aby stály.

Krok 3

Vyfoukej si vlasy do sucha. Opět postupuj od kořínků ke konečkům a nepřestávej, dokud tvé háro nebude zcela suché. Vypadají teď tvé vlasy jako hřebíky? Tak to je dobře! Pokud se ti ale tenhle krok nepovedl a vlasy pořád leží, zkus znovu nanést gel a vlasy vyfénuj!

Krok 4

Použij malý kulatý kartáč, lehce na něj namotej svoje "štětiny" a opět použij fén. Rozhodně se nesnaž na kartáč natočit celé prameny, to bys vypadal jako pudl. Jde jen o to, aby konečky vlasů vypadaly, že jsou náhodou zakroucené. Pramínky vybírej náhodně, nekruť všechny vlasy.

Krok 5

Pokud máš na stranách kratší vlasy, můžeš každý pramínek upravit tak, aby šel jiným směrem. Pokud jsou delší, raději je nasměruj všechny směrem od obličeje a na koncích lehce zatoč, stejně jako ty horní.

Krok 6

Mrkni do zrcadla! Vypadáš jako Rob? Super! Tak teď už jen celý účes nastříkej lakem na vlasy a vyraž do ulic! Uvidíš, že holky z tebe nespustí oči!

                        ---zdrojík____TADY

KOšile:)

4. února 2011 v 18:34 | Martzinka_s |  Girls:)

Košile - univerzální kus oblečení, který nesmí chybět ve vašem šatníku! Tak jakou si vyberete?











                                            Zdrojík-----___WEBík:)



blablalll

3. února 2011 v 15:22 | Martzinka_S |  ╠Kecqui


Hop-----a kila dole XD

3. února 2011 v 14:48 | Martzinka_S |  Hýbej se!!!

Vyskákej kila na trampolíně

Trampolína
aktualizováno 01.02.2011, 10:56
|
Krasna.cz
Nebaví tě posilky? Složité stroje, upocení čumilové a stereotypní cvičení? Zkus se zbavit kil na trampolíně. Tenhle trendy sport je víc než cvičení pořádná zábava.
Možná to vypadá jako jen takové blbnutí, ale tvoje tělo dostane při skákání pořádně zabrat. Za 30 minut spálíš o 100 až 280 kalorií více, než při běžném tréninku. Navíc zaskákat si můžeš zajít do fitness studia, nebo si trampolínku pořiď domů a cvič, když máš čas a chuť.

Proč jsou skvělé?

I když je cvičení na trampolíně účinné, nezatěžuje tvoje tělo tolik, jako jiné aktivity. Třeba při aerobicu hodně namáháš klouby a záda, na trampolíně je ale šetříš, protože při skocích nedochází k žádným tvrdým nárazům. Trampolínky přispívají k zdokonalování oběhového systému, posilují celkově tvůj organismu, snižují náchylnost k artritidě nebo postižení kloubů, zvyšují odolnost, navíc si na nich zlepšuješ stabilitu a koordinaci.

Trénink na trampolínách
Na bezpečnějších trampolínkách s řidítky si zacvičíš třeba v klubu Euforie v Praze nebo Pelhřimově. (Foto: internet)

Co posiluješ?

Je to neuvěřitelné, ale při skákání na trampolíně posiluješ souběžně celé tělo. Pracují všechny skupiny svalů, a to aniž bys cítila nějakou bolest, pnutí nebo námahu. Jasně, že po skončení tréninku cítíš, jak sis dala do těla, zároveň jsi ale díky tomuhle zábavnému cvičení plná pozitivní energie.

Jak to probíhá?

Doma si skáčeš, jak se ti zachce. Ve studiu to má trošku pevnější řád. Začíná se protahováním a drobnými poskoky, aby ses s trampolínou seznámila a získala na ní jistotu. Když jsi protažená a zahřátá, začne to pravé skákání. Je to taková pestrá směs, trošku z tance, trošku z aerobicu, trochu běhu a cviků na zapojení kolen. Cvičí se za doprovodu svižné hudby, takže se krásně uvolníš a pročistíš si hlavu. Aby ti rychle nedošla energie, některé lektorky zapojují cviky na posilování a protahování. Používá se k tomu klasických činek nebo posilovací gumy, v kombinaci s trampolínou je to ovšem nejen posilovací cvičení, ale i cvičení na koordinaci a stabilitu. Protáhneš u toho skutečně celé tělo. Na konci samozřejmě přichází série cviků na uvolnění a zklidnění rozprouděného organismu.

PŘEČTI SI TAKÉ:

Rady a tipy

• nezapomínej dýchat, správně okysličené svaly druhý den tolik nebolí
• vezmi si s sebou pití, oceníš ho
• hodit se ti bude ručník, při skákání se hodně zapotíš
• jestli nemáš vyloženě klučičí sestřih, chce to vlasy pevně svázat do gumičky. Zapomeň ale na velké kovové nebo plastové spony, ty by ti při pádu mohly způsobit ošklivé zranění.
• Oblečení vol příjemné, ať tě při skocích nic neškrtí. Zapomeň ale na plandavé tričko, které by ti překáželo.
• Cvičit se dá v botách i bez nich. Při výběru bot hlídej, ať nemáš hladkou podrážku, u ponožek to platí dvojnásob. Na trampolínce bys mohla v nesprávném obutí snadno uklouznout.

Je to nebezpečné?

Možná máš strach, že při skákání ztratíš stabilitu a dopadneš mimo trampolínu. Trenérka ti na začátku vysvětlí, jakou techniku zvolit, abys minimalizovala riziko. Pokud máš i tak strach, je lepší chodit na malé trampolínky, které jsou velmi stabilní. Existují i trampolínky s řidítky, takové cvičení najdeš ve fitness studiích pod označením Jumping. Na nich se nevyblbneš tolik, ale jestli se chceš cítit jistější, budou pro tebe správnou volbou.

Kde a za kolik?

Trampolínky začínají být celkem populární, ve větších městech určitě najdeš nějaký kurz. Příjemné je, že se cvičí spíše v menších místnostech a v malých skupinkách pod dozorem lektorky. Cena za hodinový kurz je obvykle do 100 Kč.

Na lekci trapolínek můžeš vyrazit třeba sem:
• Praha 9 - Fittime, http://www.fittime.cz, 95 Kč/55 minut (pro studenty)
• Praha 5 - Euforie, www.euforie.cz, 90 Kč/1 vstup (pro studenty)
• Praha 8 - Sport Centrum Palmovka, http://scpalmovka.cz, 95 Kč/lekci
• Pelhřimov - Euforie, www.euforie.cz, 70 Kč/1 vstup (pro studenty)
• Brno - Weisser sport centrum, www.weissersportcentrum.cz, 130 Kč/55 minut

                                            Zdroj::------Krásná.cz:)


Vaše názory......1.DESING=)

3. února 2011 v 14:20 | Martzinka_S |  ╠Vaše názory...
Ahojda,udělala jsem novou rubriku,kde mi můžete psát,co si myslíte o tomhle blogu.Bude to na ,,kapitoly".Jako 1.bude Design- jestli ho mám změnit,jestli se vám líbí,jak by měl podle vás vypadat,prostě váš názor:)

Své vzkazy,rady a nápady pište do Commentů=)

                                                                                                  Vaše Martzinka_S=)

Jak posílit zadek....:)

3. února 2011 v 14:01 | Martzinka_S |  Cviky na hýždě


CVIČENÍ: JAK POSÍLIT ZADEK

Krásný pevný zadeček není ideální jen do plavek, ale definitivně kluky zaujme i v džínách. A to nejen v upnutých. Zpevni ho cvičením! Víme, jak na to…


Vanessa Hudgens-Tipy na (DO-KO-NA-LOU) pleť

3. února 2011 v 13:44 | Martzinka_S |  JejiCH Tipy__--RaDy=)

VANESSA HUDGENS - TIPY NA DOKONALOU PLEŤ


                                         BEAUTY & FIT: Vanessa Hudgens - Tipy na dokonalou pleť - foto
Zdroj: Profimedia.cz
Hvězda filmu Muzikál ze střední dostala během své herecké kariéry spoustu dobrých rad od filmových vizážistů. Některé ti teď prozradí!
Důkazem toho, že Vanessa je ta pravá, kdo může rozdávat rady na téma "dokonalá pleť", je fakt, že je tváří prestižní kosmetické značky Neutrogena, která si vybírá jen ty nejlepší modelky. 

"Za ten čas, co se pohybuji u filmu, jsem se dozvěděla spoustu skvělých tipů od nejlepších maskérek a vizážistek z Hollywoodu," vypráví přítelkyně Zaca Efrona s tím, že jejich rady se měnily s novými módními vlnami.

Jeden trend ale bude stále IN: "Tím je perfektně hladká pleť bez různých pupínků, stroupků a skvrn! Každý vizážista mi doporučuje jinou proceduru, jak dokonalé pokožky docílit. Všichni se shodují v tom, že nikdy, ale opravdu nikdy, nesmím zapomenout na večerní čištění pleti!"

Vanessa se rad odborníků drží a zdá se, že zabírají: "Jako teenager jsem akné mívala, ale začala jsem se opravdu poctivě každý večer odličovat a úspěch se dostavil velmi brzy."

"Ať jsem jakkoli unavená a nechce se mi ani pod sprchu, na obličej nezapomenu nikdy a vždycky ho důkladně ošetřím nejprve pěnovým čistícím gelem Visibly Clear Pink Grapefruit od Neutrogeny a potom pleťovou vodou ze stejné řady," prozradila star.

Vanesa myslí na svou pleť i po probuzení: "Ráno ale tak důsledná nejsem. Někdy tolik spěchám, že se nestihnu podívat ani do zrcadla." Pokud ovšem herečka čas má, použije hydratační krém a gel na unavené oči.

                                    PS: Kopíruj se zdrojem!!!!!!!

Líčení pod brýle=).....

3. února 2011 v 13:37 | Martzinka_S |  Girls:)

LÍČENÍ POD BRÝLE

BEAUTY & FIT: Líčení pod brýle - foto
Zdroj: Michelle´s Phan FB
Nosíš brýle a nevíš, jaký make-up je pod ně ten pravý? Ukážeme ti, jak na to.
První, co by sis měla uvědomit je, že brýle na dálku oči zvětšují, zatímco brýle na blízko je zmenšují. Proto pro první případ jsou vhodnější stíny matné a jemných barev, zatímco brýle na blízko snesou barevnější líčení.

Jako pro jakékoliv jiné líčení je základem sjednocená pleť, tzn. po hydrataci použij korektor - potřebuješ-li skrýt nedokonalosti, a pak podle svého zvyku pudr nebo make-up. Jestli máš mastnou pleť, zaslouží si zafixovat minerálním pudrem, vydrží déle matná. 
Pokud bez brýlí moc nevidíš, nasaď si je a zkontroluj, že pleť vypadá skvěle! :)

IkonKy_č. 1=)

2. února 2011 v 10:11 | Martzinka_s |  ╠Click-_ací ikoNky=)

fff